
Praktisch leidinggeven
Als u (net) leiding geeft of gaat geven aan een team of afdeling, wilt u uw vaardigheden als leidinggevende ontwikkelen en kunnen toepassen. Maar hoe doet u dat?
Data:
- 16 juni
- 1 september
- 29 september
- 20 oktober
Polderdijk en Partners biedt u een breed en gevarieerd aanbod in opleiding, training en coaching. Dit strekt zich uit over verschillende sectoren: het bedrijfsleven, de industrie, de petrochemie, de overheid, het onderwijs, de gezondheidszorg en de welzijnssector.
Als u (net) leiding geeft of gaat geven aan een team of afdeling, wilt u uw vaardigheden als leidinggevende ontwikkelen en kunnen toepassen. Maar hoe doet u dat?
Persoonlijke effectiviteit houdt in dat je jezelf op zón manier beweegt en gedraagt zodat je je werkzaamheden efficiënter kunt uitvoeren en doelgerichter resultaten en doelstellingen kunt behalen!
Bent u beginnend leidinggevende of leidinggevende met al enige ervaring in een industriële omgeving? Een uitgebreide training, gericht op leidinggeven, heeft u nooit gevolgd. U hebt de behoefte uw rol verder te verdiepen. Een stevige theoretische basis is belangrijk maar het moet wel direct toepasbaar zijn in uw eigen werk, zodat u snel resultaten ziet. Deze praktische training helpt u die resultaten te behalen.
Als coachend leidinggevende wilt u graag het maximale uit uw team kunnen halen. U wilt uw team inspireren en helpen bij het stellen en behalen van concrete doelen. De training kenmerkt zich door een praktische opzet en een directe toepasbaarheid in uw werk. Een veilige sfeer om in te leren met gelijkgestemden en veel ruimte om ervaringen uit te wisselen in de plenaire trainingsdagen
Timemanagement en planning omvat meer dan een aantal trucjes en planningstechnieken. Tijdens deze training leert u op een kritische manier uzelf en uw manier van werken te bekijken, te analyseren en te evalueren. Het is zeer direct verbonden met zelfmanagement en persoonlijke effectiviteit.
Wordt van u verwacht dat u in foutloos Nederlands brieven, rapporten of overeenkomsten schrijft, maar twijfelt u over uw spelling en/of grammatica? Dan is deze korte training u op het lijf geschreven!
Hoe kunt u efficiënter werken, duurzame verbetering van uw bedrijfsresultaat realiseren en de klanttevredenheid te vergroten? Hoe leert u problemen in processen op te sporen, te reduceren en te analyseren? In deze 6 daagse training leert u hoe u de bedrijfsprocessen in uw organisatie continu systematisch kunt verbeteren. U maakt de processen meetbaar en interpreteert de procesprestaties.
Sociale vaardigheid is de vaardigheid goed met de ander te kunnen omgaan, verbinding te maken en samen te werken. Vindt u het lastig om nee te zeggen, gaat u conflicten liever uit de weg, en weet u niet altijd hoe u een gesprek moet beginnen? Dan is deze training echt wat voor u!
Leren inspireren!
Zet nu serieuze en succesvolle stappen in uw leiderschapsontwikkeling. Weten hoe u uw leiderschapsstijl effectief bijschaaft en welke tools u toepast om uzelf en uw team beter te laten functioneren? Hoe maakt u met leiderschapsstrategieën verbinding met uw medewerkers én hoe tilt u uw leiderschap skills weer naar een hoger niveau? Schrijf u in voor deze 4 daagse training en u leert hoe u dit het beste aan kan pakken.
Vindt u dat vergaderingen te vaak plaats vinden, geen nieuwe inzichten brengen of afleiden van het echte werk met onduidelijkheden en ongemotiveerde deelnemers tot gevolg? Vindt u dat vergaderen anders kan? Meldt u dan nu aan voor de training effectief vergaderen!
Wilt u conflicten op een constructieve manier op kunnen lossen? Of bent u direct betrokken bij tegenstellingen en conflictsituaties? De intensieve en persoonlijke training Conflicthantering biedt inzichten en praktische tools die u helpt omgaan met conflicten!
Merkt u (en uw omgeving) dat er na ontwikkeling op het gebied van persoonlijke effectiviteit iets in gang is gezet? Wilt u dit effect versterken? Dan is deze verdiepende training iets voor u!
Het gaat bij producten of diensten allang niet meer alleen om prijs/kwaliteit, het gaat om de presentatie. De stap in goed presenteren is het vinden van een eigen stijl, gebaseerd op persoonlijkheid en aanleg.
Managen direct op de werkvloer voelt nog heel vertrouwd, maar deze tijd vraagt om een andere aanpak. Leidinggeven op afstand wordt steeds meer de nieuwe norm. Je moet elkaar leren vertrouwen, elkaar loslaten en met elkaar in gesprek gaan
Telefonisch adviseren en verkopen via de telefoon is een werkwijze waarmee u uw relaties en klanten kunt helpen en alzo zelf ook aan de eigen gewenste omzet(groei) kunt bijdragen. De training commercieel telefoneren brengt in kaart wat de telefonische verkoopstijl is én waar men zichzelf telefonisch kan verbeteren.
Wilt u graag in korte tijd veel leren over projectmanagement? Kies dan voor deze training. U leert van de beste trainers de uitgangspunten, methoden en vaardigheden van het vak. Van de voorbereiding tot de afronding van een project, van plannen van activiteiten tot aansturen van medewerkers.